knåd ya fläsk.

Ons 2 mar 2005 19:57
Övrigt, 15 läsare totalt


[13:47] Hej there. Nu är det såhär att jag har datalektion. Och vet ni eller? Jo, jag var ju på skylten igår, och såg Hjalmar och hans band, Atlantic Driftwood, och dom var typ SÅHÄÄR bra! Så jävla duktiga, det var kanon! Visst, såklart jag hade förväntat mig att de skulle vara bra, men de var mycketmycket bättre än vad jag trodde! Yeaah. Så, Erik, du MISSADE nått. Ha.

Huh? Elton John med Sorry seems to be the hardets word? Är det han som gjort den? Jassåja. Förresten är det här min sista lektion, jag går hem sen. Slutar tio över, men jag är egentligen klar nu. Tycker jag iallafall.

Jag fick tillbaka spanskaprovet idag. För att vara godkänd skulle man visst ha minst 50 poäng. Jag hade 40½. Jägarns. Fast jag slipper omprov iallafall. Det gäller bara att jag får minst VG på nästa prov. Seriöst, det skulle jag aldrig klara. Så det känns ganska kört, det här med mitt betyg i spanska. Soo long, spanskabetyg.

Det finns en liten, liten chans att jag får träffa Filip i helgen. Ni håller tummarna, va? Yess. Jag saaknar ju honom SÅ mycket :(

[18:56] Inte så mycket mer att tillägga, egentligen, men man kan skriva massa bara för att man inte har nått bättre att göra. För seriöst, visst är det kväll/morgon/skola JÄMT? Aldrig helg, aldrig eftermiddag. Och när det väl är det det är det i jäävligt små mängder. Så har iallafall jag uppfattat situationen.

MEEEEEN. Inte U2.. Palla! Nää. Jag byter låt. Nu. Simple Plan. Visst. Det kan väl funka. Förresten, jag bara MÅSTE ha Moneybrothers new skiva, ”To Die Alone”, NU! Inte för jag vet om det släppts än, men jag villvillvill ha!

tjafan.

[19:05] Nej. Vi träffas inte i helgen. FAN. :(
>> Svenne ger ett sken av att va en herre som kan ta sig där bak. Mm!


And now you get lot of work done but you don’t get a cent
You wake up in the morning and do it all again
Your landlord’s coming down on you and you can’t pay the rent and then
Back into trouble again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0