wtf jag glömmer JÄMT rubrik!!!!

Sön 31 dec 2006 11:54 (Uppdaterad Sön 31 dec 2006 21:23)

Övrigt, 31 läsare totalt


11.54

cause all i want is to be with you


alltså. hej.
jag har sett första avsnittet av oc idag. alldeles nyss faktiskt. jag har aldrig tittat på oc förut. men det var ganska bra. riktigt larvigt ibland, men det bra vägde lätt över. fast jag antar att jag inte är den första att upptäcka oc.. :) frågan är bara när jag orkar se avsnitt två? 

just fan, det är ju nyårsafton idag. 
kewl.
jag kanske drar ner till olivia en sväng, det skulle visst lite folk dit som jag känner. typ stina och robin. ida? jaja. vi får se. 

jag tvingade mig upp kvart i tio idag. jag vill verkligen inte fortsätta sova så här länge! det är inte jaag. jag måste hitta tillbaka till min gamla kära rytm :/ 23.00-09.00. alltid. utan min rytm är jag inte jag! :(

GAAAAH JÄVLA TRÅKDAGAR btw
stina har varit hos björn hela veckan, malin vet jag inte, fred och lisa är i idre, anna i thailand. gahaaaahahaa. oliviaaaa? hon har så mycket att göra ändå. men jag ska ändå höra av mig framöver. jaja. tjarrow.



21.22





dumma jävla nyårsafton. man blir verkligen alltid besvikn på den dagen. jag har en jävligt tråkig nyårsafton just nu och ändå kan jag inte knalla ner till olivia för jag har på mig mjukisbyxor och min fula sveatröja, är osminkad och helt enkelt jävligt ful.

men det blir inte mer än vad man gör det till.. så vad fan gör jag?

jag satt framför elden och tänkte lite förut. för ett år sen hade precis jag och filip gjort slut, och det var min hemskaste nyårsafton någonsin. än så länge. det är ETT ÅR SEN det tog slut mellan oss!! känns som att det var igår. det har varit ett kort men samtidigt jävligt lång år som faktiskt inte varit sådär jätteroligt. men det öppnar dörrarna för ett desto festligare 2007.

nästa år ska jag:
> fan skaffa pojkvän
> umgås mer med kompisar
> göra roligare saker
> sluta gå runt i mjukisbyxor så himla mycket
> BLI SMAL

och så är det med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0