vi åker aldrig mer till las palmas igen.

Fre 24 nov 2006 10:58 (Uppdaterad Fre 24 nov 2006 14:36)
Övrigt, 20 läsare totalt



10.58

oh, igår var jag på bio. såg de andras liv och den var sjukt bra. se! 
och sen kom pappa och hämtade mig och jag började berätta om att jag ska göra ett arbete om punken och frågade ifall vi hade sex pistols-filmen kvar som han och jag såg en gång. då berättade han att han börjat titta på en dokumentär om just punken samma kväll, asläskigt! men det var skitbra för jag antecknade tre a4sidor under den där dokumentären och det ska bli KUL att skriva om punken! 

me like sex pistols <3

och ikväll blir det billie the vision & the dancers! dock har jag tröttnat rätt mycket på dom, har lyssnat sönder skivorna (gaah) men det ska bli kul att se dom, det kommer säkert bli asbra! ska dit med snät, kak och deras polare. skojskoj! (det är asmånga som ska dit och man kan bara köpa biljetter i dörren så vi ska va där sex fast dom inte går på scen förrän 21! haha)

det var väl typ.. det.




14.24


http://www.sn.se/parser.php?sect1=110&sect2=...

aah ni måste rösta på nummer fyra, det är ju OSCAR förihelvete! så hiiimla kul, cred till filippa som nominerat honom! rösta rösta röösta :)

annars har jag varit hos tandläkaren sen jag skrev sist. jag var på akutbesök eftersom jag fått massa isningar i en tand. lagningen hade typ lossnat så dom fick borra och sätta in nyså nu är jag sådär mysigt förlamad ni vet? usch. jag köpte en muffin när jag ändå var nere vid ica och sen när jag skulle äta den och dricka te (gjorde värsta mysstunden) så kunde jag knappt äta den - det var jävligt sorgligt! men det borde släppa när som helst, om jag har tur.

ehm.. jo juste! mina SONIC kom idag också, så jag är värsta lycklig! timbuktu, LIBERTINES, hives, thåström och WHITE STRIPES-intervjuer!!!! så nu är jag så himla glaaaaaad. värsta bästa dagen idag. 

bevis på att det är bästa dagen:
> mina tidningar kom
> white stripes kom fyra gånger i rad på min ipod för att sedan följas upp av två raconteurs-låtar. var det slumpen eller ett starkt bevis på att den här dagen är värd att tycka om? jag tror på det senare alternativet (annars skulle det ju inte stå med på den här listan juuuue)
> det kostade inte hos tandläkaren för det är tydligen gratis till 20 :D
> billie ikväll!
> fredag UTAN specialidrott - praise the LORD!

jaja nu ska jag gå, glöm inte att RÖSTA på OSCAR ARMAN nummer FYRA. oscar goes stjärngosse!!!



14.34

kolla det HÄR då:


http://www.sn.se/parser.php?sect1=101&sect2=...

HALLÅ vad är grejen!? ALLA man känner från nyköping är med i tidningen samma dag! IDA SOM LUCIA! congraaaaaaaats! :D

så himla kul för henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0