this is music. music is life. this is life.

Tors 16 nov 2006 13:59
Övrigt, 19 läsare totalt


13.59

jag gjorde scones när jag kom hem, det är så goott. 
och idag ska ola på jobbintervju :O eller han tänker kanske inte gå dit men jag försöker verkligen övertala honom, vafan, jobb, det är det inte alla som har!

haha, lisa ska vara vykort på lördag, så jävla roligt. och fred ska kanske ha skiddräkt och stina ska vara ful svensk med magväska. men jag då? jag kommer vara astråkig i strandklänning.. kanske kan köpa ett hulahulahalsband eller nått iallafall? :S

blääää idag fick jag min timbuktu-skiva och butterfly effect-dvdn. SÅKLART att cd:n är helt pajad! helvete. så nu måste jag reklamera den och får vänta ännu längre. buhuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0