the stripper.

Mån 30 okt 2006 22:32

22.33



idag la min ipod av bara helt plötsligt mitt i en låt. den hängde sig och hängde kvar där hela dagen. typ nyss fick jag igång den igen på nått konstigt sätt men jag lovar att den hänger sig snart igen. jävla självbordsbenägen.

jag har stått i två jävligt långa köer idag. först en för att få ta ut pengar på nordéabanken (hmm, 40 minuter kanske?) och sen i en annan för att få sätta in pengarna på mitt konto på swedbank (typ 40 minuter igen. minst) det sög. sugigt att ha konton på båda bankerna och att det ska kosta att föra över pengar emellan dom. 

jaja. sen har jag lekt med en hund också, eller med andra ord: försvarat mina skor som hon envisades med att sno hela tiden. det var mysigt, jag vill ha en hund.

sen kom stina och elsa, för vi skulle planera lite londonresa. fatta nästa vecka åker vi till london! gryyymt ^^)

jao, så det gjorde vi och sen fick vi typ virus på datorn.
och nu har jag precis packat för imorn ska jag mamma och julia åka till stockholm. vi ska bo på HOTELL, så jävla skönt. ska bli mysmys :) 

yes. så ni får klara er utan mig ett tag. 
adiås!

(JACK WHITE<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0