the boy with the arab strap.

Mån 4 dec 2006 13:48 (Uppdaterad Mån 4 dec 2006 14:41)
Övrigt, 22 läsare totalt



13.48

nu har jag tagit en välbehövd paus i pluggandet. det är nämligen så att jag har psykologiprov imorn - ett prov av arten "skriv så mycket du kan om allting". alltså : ett sånt prov där man fortfarande är på första frågan när tiden är slut. alltså ett sånt där sugigt, sjukt dåligt lärarplanerat prov. 

dock harj ag malt mig igenom två kapitel a 20 sidor vardera på två timmar. har tre kapitel kvar, dvs tre timmar. men jag tänker såhär; hinner jag inte så sjukanmäler jag mig imorn och gör provet på omprovstiden. det är inte en bra tanke men den hjälper mig iallafall att hålla borta den annars så påkommande ångesten. 
men nu ska jag fika och sen ska jag fortsätta med plugget. vet ni vad det är jag läser om?depressioner, stress och kriser. bland annat. hur bra känns det?



14.40

dags att återgå till PSYKOLOGIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0