sugarplum<3

Ons 13 dec 2006 12:59
Övrigt, 19 läsare totalt




okej nu ska jag försöka skriva någonting här.
morgonen har varit en oerhört trevlig sådan. först gjorde jag frukost och den åt jag medans jag tittade på djurpolisen i houston på animal planet - så himla bra program (mitt nya favorit ^^). efter det gick jag ner och slog på teven för att lyssna på musik och då var det mando diao VS sugarplium fairy på mtv! uuunderbart :) dock missade jag halva så jag såg bara she och mr moon men det räckte för att jag skulle bli typ hur glad som helst. och sen nyss kom salem al fakirs "good song" och jag älskar den så sjukt mycket, den singeln spelar jag hela tiden, så jag dansade runt hur mycket som helst och nu är jag asglad! tänk vad lite musik kan göra!

men nu är det cascada så det drar ner lite på mitt humör men inte tillräckligt! 

idag har jag ett val att göra. jag kan:
(okej fan nu börjar jag bli sur igen: EVANSCECENENENCSCECECVE eller vadfan skitbandet heter på ztv! dör jag eller!?)
vi tar om det. idag kan jag:
1) följa med mamma till stan och handla julklappar, eller:
2) följa med josefina till stan och handla julklappar. 

jag har lovat josefina så jag borde nog åka med henne. vi får se. om josefina och jag åker ska vi köpa varm choklad på caféet uppe vid jc, deras varma choklad är helt himmelsk och josefina och jag köper JÄMT varm choklad där <3

varför i hela helvetet har inte peter lagt upp upptaktsbilderna än? jag ska spöa honom, det ska jag!


sämsta veckans hitvarning på ztv btw! another one bites the dust eller vad den heter med queen - bara det att nått mongoband har speedat upp den lite och sen tar dom åt sig all cred för det! sånt irriterar mig. 
oh igår tog jag en react-tdining för att det var en intervju med sugarplum i den (förövrigt var den intervjun gjord samma dag som jag träffade dom!) och calle kläckte bästa kommentaren:jag skulle LÄTT ta basshunter före lisa miskovsky - han skriver iallafall sin musik själv!

så HIMLA kul! :D 
men jag håller med honom!

ooh sugarplum <3 visste ni att jerk gått i parallellklass med dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0