stockholm och så vidare...

Ons 10 jan 2007 21:00 (Uppdaterad Ons 10 jan 2007 21:02)
Övrigt, 21 läsare totalt



okej på allmän begäran ska jag försöka plita ner ännu en totalt meningslös blogg. jag har inte skrivit sen nyårsafton så jag har en del att skriva om. eller inte. haha.

just nu sitter jag och lyssnar på kooks och grämer mig (säger man så?) över det nya schemat. det är verkligen pissdåligt. jag vill ha det SLAPPT! fast fredagarna blir sköna, då har jag bara en lektion från 8-9. så det blir nästan ledigt!

vi var i stockholm också, mamma, jag josefina och ola. dom bodde på 4-stjärnigt hotell (!!!) som var HUR fint som helst! jag bodde hos kalle. haha. fast det dög ju det med ;) 
vår resa till stockholm började dock inte så bra. först skar jag mig på rakhyveln i duschen för första gången sen fjortistiden och det gjorde så satans ont. och inte nog med det; - skinnbiten som jag hyvlat bort hängde kvar i rakhyveln! så jävla äckligt! 
sen hade vi jättebråttom in till stationen. när vi kom fram skulle jag vinka hejdå till jullan som satt kvar inne i bussen och i exakt samma ögonblick drog josefina upp sidodörren så jag fick den rakt i tinningen och följden blev att jag stod och fetinggrinade på stationen med en bula i huvudet och mascara i hela ansiktet. mitt i uppståndelsen utbrast ola "MEN VAFAN! VAR DET INGEN SOM TOG MED MIN VÄSKA!?".
och sen hoppade vi på fel tåg också så vi fick byta i norrköping.
jävla resa.
fast sen var den trevlig, jag köpte jeans (kill-levis-jeans!) och ett linne och en tjocktröja och skiiivor och bhar och lite. och så fick kalle wii så vi spelade det lite! det var verkligen apakul! han vann på golfen och jag vann på bowlingen. jag vill med ha wii :( 


> skivorna var the kooks - inside in inside out
och white stripes med elephant (fast som dublett)
oh yes. jag älskar bengans, jag vill gå på bengans i göteboooorg!

> och en sak till; jag vill gå på DYLAN! men det kostar 600 och jag vet inte om jag har råd med det :/ pappa ville betala en biljett till mig men han fick inte för mamma. 

> jag har fått mvg i svenska b och i psykologin! helt klart ÖVER förväntningarna!!!

> första balträningen är på söndag :O det ska bli kul! och idag var jag, stina och elsa med ida och cissi när dom provade balklänningar. så himla fiiina alla kommer vara :) ida testade en riktigt starkt grön klänning som klädde henne SÅ bra och cissi ska ha en blodröd klänning som hon kommer vara så läcker i. herrejisses, ska jag passa i freddans klänning krävs det att jag solar sönder innan och har mörkt hår också. jag ska nog boka håruppsättning imorn tror jag (om det inte redan är fullt, men det kan det väl omöjligt vara på linghems frisörsalong?)

> imorn har jag bara en lektion och på fredag har jag ingen ^^

> min sims-jack white fick en stöt av sin diskmaskin och dog :( så jävla sorgligt - tänk om jag skapat hans öde nu? :O



jaja. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0