sister do you know my name? (harjaghaftdenförut?)

Mån 6 nov 2006 16:37 (Uppdaterad Mån 6 nov 2006 16:38)
Övrigt, 24 läsare totalt



fucking fucking fuck. nu måste jag skriva om allt.

jag drar det JÄVLIGT fort;
i helgen såg jag på massa filmer, faktiskt hur många som helst. jag såg till och med excorsisten twice! först skulle olivia och jag se den men så gick den så sent på teven så vi laddade ner den och sen såg jag den igen när jag kom hem för att ola och anton satt och tittade på den. mm. jo, så träffade jag ju olivia! det var jättemysigt, hon är så bra. vi lagade pizza fast båda är urkassa på att laga mat och det blev asgott! sen såg vi ju på filmen också. 

och sen idag var det skola och det var väl sådär. men skönt att vi åker till london imorn och är borta till fredag då! ;) vi får se hur det går, och hur det blir. är lite nervös, känns som att det verkligen kan gå åt skogen, typ med språk och jag vet intedetärhurmycketsomhelstsomkangåfel! men det löser sig säkert, hoppas jag. 
ska jag vara ärlig så är jag faktiskt inte aspepp.. men det kanske är för att jag är lite småorolig och för att det fortfarande känns helt surrealistiskt. det känns inte som att det verkligen ska bli av.

kom förresten precis på att jag glömt loggboken i skolan. hade varit ganska bra att ha den med sig.. men jag tar ju med vanliga dagboken så jag får skriva av därifrån in i loggboken sen. det funkar ju det med? 

lite läskigt att flyga också, det är så sjuka regler. max 1 dl vätska på planet! stina höll på att dö när hon fick reda på det, för det innebär - no hårspray onboard! höhö.
men man får ju typ inte ha med sig någonting känns det som! fucking terrorister som får alla så rädda.

och nu lyssnar jag på back where we belong med sugarplum och får värsta flashbacksen! ååh <3

iallafall så träffade jag jenny och challis på tåget hem idag, det var jättemysigt att träffa dom, var så länge sen! vi stod kvar nere i tunneln och pratade hur länge som helst, jag tror det hann komma två tåg till innan vi splittrade upp oss. det visar bara hur mycket vi hade att prata om och därmed att vi måste ses igen!

jaja, nu ska jag snart packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0