sista chansen.

Ons 29 nov 2006 22:23
Övrigt, 19 läsare totalt



and all my life i've been waiting for my motivation




haha ja. verkligen. vilket jävla liv.
nu har jag anmält mig till lokfesten iallafall. det kommer bli jättekul, den här gången ska jag verkligen inte GÅ hem! jag ska göra upp med mamma innan så att hon kan komma och hämta mig this time. 

idag.. somnade jag på två lektioner. creepy! men det var a) jävligt tråkigt, och b) JOBBIGT för jag är inte vaan vid att gå upp sju, jag har så många sovmorgonar nuförtiden!

och imorn ja. RELIGIONSPROV. fan. det känns bara som att lära sig massa bullshit. men ja, för att förstå andra människor så måste man ju läsa sånt men det känns skumt att läsa om vad folk tror på. ändå. (och så suger det skithårt också). så jag har inte pluggat nåt. FAN.

imorn ska vi även träffa ola. fan vårt projektarbete är helt pissed. undrar hur det kommer att gå (då tänker jag framförallt på mitt betyg eftersom dom ändå skrivit i sina loggböcker - tillskillnad från moi.) det kommer gå så dumt! men jag orkar inte, jag ORKAR inte tänka betyg. nej.

nej nu ska jag sova, kalle är ändå inte på msn. inte stina eller elsa heller (jag ville ju ha alla vackra bilder som vi tog idag på naturkunskapen :'|) moha. 


PUSS. (i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0