searching is killing me.

Tis 14 nov 2006 14:38 (Uppdaterad Tis 14 nov 2006 23:38)
Övrigt, 23 läsare totalt



14.38


nu är jag i skolan och för första gången på mycket, mycket länge tänker jag stanna till psykologin. när gick jag på den senast? jo, det var den lektionen då vi fick reda på att greger inte kommer tillbaka på hela terminen och att vi istället ska ha hon fettot. efter det slutade jag gå. utan greger lär jag mig lika mycket psykologi att inte vara där som att vara där.

.. men man är ju inte mer än människa, och vilken människa vill inte ha ett betyg att skryta med? nä precis. just därför ska jag gå dit idag, för att få någon närvaro iallafall. nu kommer jag säkerligen inte att kunna skryta om mitt betyg sen men det spelar inte så stor roll, jag ska iallafall ha ett betyg. 

jag fattar faktiskt inte hur man lyckas få mvg längre. jag får bara mvg i svenska, enda ämnet jag inte engagerar mig i tänkte jag skriva men så tänkte jag efter ltie och kom fram till att det nog snarare är tvärtom. svenska är det enda jag engagerar mig i, för det tycker jag är kul, eftersom jag har mvg. fan. 
fick iallafall vg på samhällskunskapsprovet. som gick så bra. 
och så lär jag få vg på historian. 
och på psykologin.

jag är så tråkig och medelmåttig!
storlek 38 i skor, storlek 38 på HM, M i alla andra affärer, 28 i byxor, VG i alla ämnen. 
så jävla tråkigt vanlig!!!!

jag vill vara speciell men det är inte alls lätt i dagens samhälle. eller så ser man det som så att alla är speciella men så är det fan inte.
hejdå! nu ska jag snart ha psykologi med fettmama! jag kan hälsa henne från er (jag lyssnar på beck, det borde du också göra)


23.33



ja men nu kan jag inte lyssna på beck längre, och vet ni varför!?
jo för jag har FÖRSTÖRT MIN IPOD!
och för att ni inte ska missuppfatta något så säger jag det igen:
MIN IPOD ÄR TRASIG.

jag HATAR mig själv! fanfanfanfan!!!!!!!!!!
hur i helvete lyckas man!? jag hade den bara i fickan under psykologin och sen när jag skulle spela musik på väg till bussen var hela glaset och hela displayen trasig, man ser inte ett skit! glaset är spräckt. FAN!
så hur gör man nu? jag fattar nada av apples jävla hemsida, måste slå upp varannat ord. hur göör man?

jag har haft riktig jävla otursdag idag. på väg till tåget halkade jag i backen och skitade ner hela byxorna/skorna med lera. och jag som hade jättebråttom eftersom min första lektion var ett prov. (givetvis) så jag löpte hem, kom hem 9.19 (tåget går 21) sprang upp på mitt rum och bytte, stack iväg igen 9.20, precis när den slog om till 21 och löpte som en GNU, och visst hann jag, men.. ja. det var jävligt jobbigt och jag fick gå i slumpvalda byxor. 

men återigen, jävla ipod :'(

sen var mamma och jag på teater ikväll, det var jättebra. blästrad hette den och det var bara en enda kille som spelade! han var hur duktig som helst.. jag vill också vara skådespelare sådär.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0