så wont you pleeeeeeeeeease, heeeelp meeeee?

Tors 7 dec 2006 16:22
Övrigt, 22 läsare totalt


sheisse vad skönt - imorn har jag ingen samhäll och ingen religion (tur som tusan att karin sa det innan jag åkte hem idag!). så det blir sovmorgon igeeen! dumt att jag har specialidrott bara, för det innebär att jag måste åka in till skolan ändå. suck. 

annars så var jag på stan idag och kikade julklappar. blev förvånad över hur mycket pengar jag hade på mitt konto och ska fira det med att köpa extra dyra saker till mina syskon (eller nåt) iallafall hittade jag en grej till julia som jag vet att hon skulle älska, och den kostade 600 kronor. det innebär att josefina också måste få present för 600 kronor, men det kommer nog inte bli så svårt att hitta :)

vår dator (den nya) har kraschat såatte massa arbeten och önskelistor och grejer försvann. men i skolan har dom nya regler "man FÅR inte skylla på datorhaveri!!!" så jag vet inte hur jag ska kunna förklara att jag trots allt inte sparat någonting på hemkatalogen. damniiit. och så går det skit med mitt arbete om ungdomskulturer också. 

äsch, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0