ok then, back to basics.

Mån 16 okt 2006 22:29 (Uppdaterad Mån 16 okt 2006 22:50)


22.27



(okej nu tog jag bort typ ett helt a4 här (ÖVERDRIFT) men det sög ändå såatte)
men imorn börjar jag inte förrän 12.50. skönt.

olajäveln har sprängt mina hörlurar som jag köpte i torsdags. tack och bock. 

äsch jag vill inte vara med just nu. (det går lite upp och ner det där) justintimberlakejävel.

22.44

jag tror att jag snart fattat ungefär hur last.fm funkar nu. men hallå, så fort jag skulle skriva in det som hemsidegrej på orienterare, så försvann mitt "specialcivilstånd" som lisa fixat åt mig! suck my!!!

http://www.last.fm/user/amandaalmen/



där är det iallafall, men jag vet inte riktigt hur man gör och så så det är kanske inte jätteroligt att titta på. haha pinsamt nu lyssnar jag på the mo, så det kommer synnas. mihi. fast dom är faktiskt bra, det är härlig musik. [obs! fetaste avslöjandet just upptäckt!]

och, vad kan mer vara (o)intressant att skriva om? kanske min plansch? yes, den tar vi. jag snodde ju en plansch på spelningen så jag har satt upp den istället för kent-planschen, om ni vet? iallafall, där sitter snyggaste ode to ochrasy-planschen nu. och på dörren mysigaste stefan sundström-affischen som jag också tog, så mitt rum har blivit värsta mysigt :) 

ehm. bytheway så går det inte att lägga in pappas brända never mind the bollocks-skiva för patrik har typ varit inne och mixtrat med den. så jag får klara mig utan sex pistols på ipoden :/

mah jag har nog inget mer att säga SLASH skriva. haaa. såatte, hejdå!

(eller JO, 
snook - inga problem
och 
snook - hiphop
- GODIS för das ears!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0