my aaaaaass (och så gudfadern, eller?)

Fre 15 dec 2006 22:08
Övrigt, 26 läsare totalt


och idaaaaag är det fredag. 
väl? 

jo, och jag har haft två lektioner (varav jag frånvarade från en - kan man säga så?). 
ehm. alltså seriöst jag skriver bara blogg för att jag känner att jag måste. och jag måste säga en sak: jag HATAR att folk har andra bloggar (haha ja jag menar ER karin och lovisa!) för jag glömmer adresserna till dom jävla bloggarna heeelahela tiden! arrrgh. 

vem fan orkar se gudfadern!?

idag var det tråkigt att köpa julklappar. vi är dåliga julklappsköpare i år, mamma och jag! last year kändes det som att vi hittade de allra mest PERFEKTA julklapparna till alla - och alla var toknöjda. men i år har vi bara köpt massa skräp, typ "ville inte josefina ha typ en sån här?" "nej, en annan sort av samma märke, men skitsamma". ARGH! jag som älskar den där känslan på julafton när man vet att alla småsyskon kommer bli helt överväldigade av bra presenter - det kommer fan inte bli så i år. damn. 

mallan ringde idag förresten! det var kul och så bad jag henne prata med sin pappa lasse (har inte alla pappor som heter lasse?) för att se ifall det finns plats kvar på sommarjobbet i brevik. yes yes. 



tralalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalala aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nej vi tar och avrundar det här nu eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0