maskerad ikväll.

Lör 18 nov 2006 14:58 (Uppdaterad Tors 7 dec 2006 00:03)
Övrigt, 17 läsare totalt


14.58

herregud vilken himla fucking tid det tog att ladda upp alla londonbilderna på bilddagboken.. men nu är dom där iallafall! 
http://amandaalmen.bilddagboken.se/ 7 till 14:e november ligger dom på. check them out! (det är det minsta ni kan göra nu när jag har suttit och lagt ut dom hur länge som helst)

måste verkligen duscha nu, ska vara hos fredd vid fem. innan dess ska jag ha fixat mig i ordning. damnit!

igår var vi på fort knox-spelningen på elsas hus! jättemysigt :) ska lägga upp bilder från det också men hiiiinner inte nu.. puss!

23.55


ojjj nu är jag hemma efter maskeraden. den var kul i början, jag hade slalomdräkt och fula vinterkängor och öronmuffar! vi fick massa gratis dricka och jag och fredd h'vde för fort såååå.. jag blev för full och gick ett varv runt huset och spydde vid varje knut plus lite bakom en dörr. jag var alltså på toook för full (så full har jag ine varit på minst två år) eller alltså jag blev full för fort! så tobbe skjutsade mig till station och sen kom mamma och pappa (de ga´de varit på bio) och så åkte jag med dom hrm. skönt att vara hemma, jobbigt att sova borta när man är dålig liksom. 

förlåt alla att jag drog hem så tidigt och att jag inte kunde hålla koll på mg själv, det ska inte hända igen.. :( 
(det var gratisvinet!!) men nu måste jag snabba mig på annars blir klockan 12 och då räknas den ghär dagboken till imorn. jaja- sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0