man dressed animals.

Tors 12 okt 2006 14:23 (Uppdaterad Tors 12 okt 2006 15:48)
Teknik & Vetenskap, 19 läsare totalt
14.23

och nu har jag varit på bibblan & lånat massa skivor som jag lägger in på ipoden right now! så himla himla bra :) 

beck, liksom!

annars fyller ola år idag, och bob hundtröjan satt skitsnyggt på honom! jag blev så himla glad :)
ska snart ner till ica och handla prinsesstårta (wtf! jag fick ingen tårta på MIN födelsedag!) och så ska pappa baka bullar (wtf! jag fick inga bullar HELLER!). men men :) har handlat idag!

en halsduk
en vit enkel dragkedjetröja (mitt bästa)
en grön top

såatte
och HÖRLURAR till ipoden! den ska skämmas bort för den är så snäll och spelar asbra muskik för mig :)





15.43

one good night doesn't really change a thing




...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0