jinglebell, what the hell..

Lör 23 dec 2006 11:10
Övrigt, 27 läsare totalt


hej hej hallå dagboken!
idag är det dan före dan och mitt rum är ett enda virrvarr av julklappar! det är helt fullt på golvet. så jag hoppas att den där julgranen bärs in snart så att jag kan lägga klapparna under granen så att jag i sin tur kan städa rummet utan att riskera att trampa sönder någonting (jag har varit hur nära som helst hur många gånger som helst)

igår slog jag in klapparna i intervaller utslagna på hela dagen. tog en halvtimme i taget ca fyra gånger under dagen. herregud vilket jobb det är! jag lyssnade på brendan benson hela tiden istället för julmusik, brendan är bättre än julmusik ^^

jag hoppas ni vet att jag numera är en av de tidigare fyra (numera FEM) medlemmarna i raconteurs. bildbevis finns på http://amandaalmen.bilddagboken.se. kolla vetja!

och imorn är det julafton. jihu. nejmen på riktigt, det ska faktiskt bli mysigt. jag längtar tills hela familjen sitter samlad (farmor och farfar också!) och skrattar åt karl bertil johnsson. "ska du lukta på glöggen, pojk?" ah det är så mysigt :) 

nu kom josefina helt naken. 

pappa ska snart göra skinkan - mmmm :)
jaja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0