jävla hår.

Tors 14 dec 2006 10:39 (Uppdaterad Tors 14 dec 2006 14:32)
Övrigt, 26 läsare totalt


10.39

woops nu ska ola snart till skolan och jag ska sjukskriva mig. niförstår, igår så slingade jag håret på mamma. det blev lite slingfärg kvar, så mamma tyckte att jag skulle ta det (eftersom jag har rätt mycket utväxt men jag sparar ju till mitt riktiga hår!) men jag ville inte, men sen gav jag med mig iallafall och tog den där borsten och typ kletade ner lite i hårbottnen. jävla skit det var det sämsta jag kunde göra! nu är jag typ gul i håret närmast hårbottnen, sen är det typ min vanliga färg och SEN kommer det gamla blonda! aaahgrrrr. så himla jobbigt så jag VÄGRADE gå till skolan idag och krävde att mamma skulle betala hårfärg till mig så snart ska jag ner och handla en - och FAN ta nån om hårfärgen blir ful! jag kommer iallafall hädanefter vara brunhårig.



ola har bråttom.



14.15

jo, nu är jag brunett. ocheee.. ja. det blev sådär. det blev verkligen fin färg typ i luggen och i underhåret men i de partier som varit blonda förut är det grådaskigt. det är dumt, för jag stod verkligen huuur länge som helst och fördelade färgen lika i hela håret. tur att jag ändå ska klippa av den där grådaskiga färgen ikväll.

stort liv med lars winnerbäck är inte speciellt bra, va?

usch och fy fan vad jag har ONT I HUVUDET. :'





14.31



http://www.youtube.com/watch?v=t-HJ6CiBMvo

ojojoj den där filmen MÅSTE ni bara kolla in :) lithe vilse presenterar en filmad version av rydsmannen och jag tror att det är det roligaste jag sett på länge! jerk som blottare, AAH :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0