jag är kroniskt låg.

09.46



lift me up

jao. snart har vi religionsprov och jag har skrivit en fusklapp och jättemycket i handen. han kommer att märka det, jag lovar. det är 99% säkert för jag kan inte hålla handen på nått sätt utan att det syns, typ. och det är ju jävligt clever. 

och sen har vi specialidrott och jag vet inte om jag ska gå eller itne. jag har redan skolkat så sjukt mycket i oktober, så snart blir det väl rektorbesök (dom har blivit ashårda helt plötsligt så om man har över 20% en månad så blire rektorsnack! jävla skit) men jag ooorkar inte göra fysprofilen.. jag vet inte ens vart vi ska vara eller när vi ska vara där. ta mig från skolan, någon, please. för den är så j o b b i g.

i jakten på din sagolika vy
och du lärde mig att fullständigt försvinna

hjälp, döda vinkeln har jag haft med hur många gånger som helst i mina dagböcker. passar den in på mig typ jämt eller? läskigt. den och himmelsk drog, jag överanvänder dom tror jag.

äsch jag kanske borde gå och sätta mig med religionen en sista stund innan provet. men det är att vara överseriös, är det inte? jag tror jag skippar det. joo.

bullen har biljetter till babyshambles. fy fan vad gärna jag hade velat ha det också. fatta,doherty. han är en gud. 

det går inte att räkna alla bilder på jack white i min "fysiska" dagbok. det är massa bilder hela tiden, så att jag inte ska glömma hur han såg ut sen när jag blir gammal och så! 

c i a o.


Fre 20 okt 2006 09:46 (Uppdaterad Fre 20 okt 2006 12:49)
Övrigt, 27 läsare totalt

12.46



fan, varför gör jag såhär?
just nu skolkar (fan hatar det ordet) jag från specialidrotten och det känns piss. så varför gör jag det? för det skulle kännts ännu mera piss att gå dit? vet inte. antagligen. 


men.. 


ja. 

äsch. skitsamma. 
jag tror iallafall att jag tar helg nu och struntar i all jobbig skola. hur har jag nånsin kunnat tycka skolan är kul? (frågan är om jag nånsin gjort det, haha)

piazza, new york catcher - belle & sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0