i've been floating upstream since we parted..

Tors 19 okt 2006 13:28 (Uppdaterad Tors 19 okt 2006 17:24)
Utbildning & Jobb, 20 läsare totalt

13.28




lägger in lite nya skivor på itunes, vad tror ni om the catheters? lite för hårt men om man lär sig så kanske? :)

förresten! nu ska även amanda dansa bal! det trodde jag faktiskt inte, hade ställt in mig på att inte dansa. men så frågade jakob och jag tänkte att visst, det kan ju bli hur kul som helst! så nu blir det bal 2:a juni! hoppas det blir kul! 

fick min cheap monday tröja idag, wee! (massa nya tröjor/linnen nuju :) tre monkilinnen, en WHITESTRIPESTRÖJA och så den här! b-e-a-uuuutiful!) 
jahoopp. hejdå. (pappas pannkakor snart!)



17.13

you're a sweet sweet girl
but it's a cruel cruel world..


nu har jag varit på min enda lektion idag, engelskan, där jag skulle redovisa en bok jag bara läst halva av. men jag passade på att läsa slutet innan vi gick in och sen improviserade jag bara (jag älskar muntliga redovsningar!) och det gick jättebra :) 
och sen åkte jag hem och gjorde iordning lite te och så satte jag mig med religionen som vi har prov på imorn. det gick bra, känns som att jag kan det nu. känns skönt!

fortfarande är sugarplumspelningen problemet. fan att inte ola kommer in. vem vill jag gå med?
- pappa, fan. jag ska ju på konsert med honom på söndag (som jag redan sagt tretusensjuhundrafemtioåtta gånger) och det tror jag vi behöver. det är inte inom så många mer områden än musiken som vi kommer överens, pappa och jag. :/

fan knappt inom musiken heller, eftersom jag är sur på honom för sugarplumskivan. och varför i helvete köper han anna tråkfan ternheims nya skiva men INTE strokes?! vad i hela friden är felet???? han gillar ju inte ens anna ternheim men strokes.
jag gillar inte heller henne. jag har en skiva med konceptet "flickröst-tråklåtar-vackra texter-gitarr", och det är elin sigvardssons första. och det räcker med den för sen tycker jag allt låter likadant. tjejer som sjunger är oftast rätt.. tråkiga. tycker jag. 

jaja. jag har tusen skivor jag vill ha, det är ett som är säkert. speciellt som jag måste köpa alla dom som jag "har" redan, eftersom dom flesta av de som är på mitt rum är pappas! och jag vill ha dom sjääälv. så då måste jag köpa egna. segt, men that's it. i julklapp ska jag BARA önska mig skivor!! och ett par hörlurar. och en mobil. fan det kommer inte bli pengar kvar till skivor :/

helt off gör skön musik. slå ett slag för reggae!
hej.
då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0