if you do it, do it good, brutus

Tors 11 jan 2007 22:58
Övrigt, 17 läsare totalt



awiiiieeee idag hade jag bara en lektion och imorn har jag INGEN! men jag ska ändå hinna med en hel del:
> boka håruppsättning till balen - GLÖM EEEJ
> träna (ja käre min gud jag måste ju komma i form till portugal - vi åker ju 16:e februari!)
> städa hela övervåningen och källaren - mamma vägrar låta det se ut som vanligt när kalle ska komma på besök (som ni vet är hon ju mer förtjust i honom än vad hans egen mamma är)
> göra mitt svenskaarbete som skulle vart inlämnat innan vi åkte till london (för annars får jag inte mvg av Magen)

ja, det var väl det.. tror jag. kanske åka in till stan och hämta ett program till göteborgs filmfestival till pappa men det skriver jag inte upp för det lär jag inte göra i vilket fall som helst. 

jag vill ha nya converse! jag ska köpa ett par när jag får råd. fast jag vill ha wii, en ny ipod och en ny vårjacka också så jag får ransonera lite med stålarna (som inte finns där). 

just nu har jag ont i magen också, undrar ifall det är min jävla katarr (fulaste ordet) eller om det är att jag är hungrig.. jag har faktiskt fått losec av mormor mot magen så jag tog en sån och efter det har det varit ganska bra. men den kan ju inte hålla i sig hur länge som helst? :S 

OCH så har jag fått sjuk nytändning på sims! jag köpte djurliv-tillägget och nu är sims det roligaste som finns i mitt liv igen ^^ karin fick låna det av mig igår och när jag tog med det blev hon helt uppspelt, sådär som man blir av sims ni vet! så idag har vi diskuterat våra familjer jättegrundligt. 

hejdå och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0