fuckoff.

Ons 22 nov 2006 21:40
Övrigt, 15 läsare totalt


menherregud. orienteringen, jävla orientering. jag blir påmind om den HELA tiden, jag måste träna, jag måste träna. men om jag inte har den ambitionen/viljan? åh, det är så jävla jobbigt. jävla träning, jävla feta kropp, jävla alla som tjatar, jävla specialidrott där jag kommer dra ig, jävla jävla IDROTT!

fan, de här tankarna dödar mig varenda dag. jag ska bli smal jag ska börja träna jag ska bli bra jag ska visa alla jag ska försöka lära mig att tycka det är kul (fast det egentligen suger så jävla hårt att jag hellre skulle krypa ensam till kina) ÅH. jävlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 

varför. varför. åh snälla lilla jag sluta tänka på det, gör det som är kul, blir du fet så skitsamma, faaatta. men jag vill vara bra jag vill vara omtyckt och allt :'( åh. 

äsch skitsamma, det är ingen som fattar sånt där ändå för alla tycker att träning är så jävla kul. men jag gör inte det, fatta det JANNE, pia, karin, PAPPA! ååååh. dödhejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0