fuck forever <3

Fre 3 nov 2006 11:39
Övrigt, 21 läsare totalt


hej!

äsch "hej" är ett larvigt sätt att börja. vi börjar om.

tjaa!

fan, det också. men skitsamma. nu börjar jag ändå.

nu är jag hemkommen från en tredagars shoppingresa till stockholm, och det var kul. jag har köpt jeans, jag har köpt skor. jag har köpt en väska, och jag har köpt en klänning. massa smink och SKIVOR.

för inte fan visste jag att de hade BENGANS i stockholm! hur glad blev jag inte!?
så jag köpte:
> babyshambles - down in albion (yes! äntligen! vafan har jag inte köpt den tidigare för?)
> albert hammond, jr - yours to keep (han sköna gitarristen i strokes kör solo. måste man bara ha!)
> scissor sisters - scissor sisters (jao, en billig skiva också. men har man laddat ner i stort sett alla låtar från det albumet är man nästintill skyldig att köpa albumet!)

och så när jag kom hem fick jag "long before rock n roll - singeln av pappa! shysst :) 

så himla sött att det är en bild på kate moss bredvid låttexten till "what katy did next" i babyshamlbes texthäfte! och så står det i <3 you under. åh mys! :) 

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0