första advent.

Sön 3 dec 2006 17:25 (Uppdaterad Sön 3 dec 2006 23:32)
Övrigt, 21 läsare totalt



17.25


and if i wasting my time

ska jag säga?
jag har tränat och bakat lussebullar idag. men jag har inte pluggat.
alltid är det nått man kan hata sig själv för att man inte gjort :( 

men nu ska jag duscha.


23.23

23.23.. nån tänker på mig! <3
hoppas bara att det inte är någon jobbig. 

vet ni? mamma, ola och josefina ska till stockholm första veckan i januari! "jaha, sooo?" tänker ni nu men det roliga är att jag ska följa med - mamma nästan tvingade mig till det - UTAN att jag har något hotellrum! "what!? nu vimsar hon!" tänker ni - men inte! det är nämligen såhär; mamma har rabattkuponger som gäller för vistelser på några hotell i stockholm. dock gäller dessa rabattkuponger endast för ett visst antal personer - i det här fallet för ynka tre. alltså: jag får inte plats. men jag ska med ändå. hur går det ihop sig? varför ska jag ens följa med? jo det här ska ni få svar på mina kära vänner: mamma nästan tvingade mig till det (jag vet att jag redan sagt det) DÄRFÖR att ola tvingade henne till att ta mig DÄRFÖR att han inte gillar att shoppa utan min närhet - DÄRFÖR ska jag få följa med (eftersom mamma följer olas minsta vink, yes). så mamma kom till mig och försökte lägga fram det hela lite snyggt; "jo du vet amanda, jag ola och josefina ska ju kanske till stockholm.. och då tänkte vi om du ville följa med.. men alltså, du får ju inte plats och så.. men jag tänkte, du kanske kan bo hos.. kaaaaaaallee?" 
haha så nu blir det så, tror jag. jag ska bo hos kalle i tre dagar! hur kul som helst. han är dessutom ensam hemma - så vi ska värsta laga mat och träna inför vuxenlivet - vi ska ju liksom gifta oss och allt så det är lika bra att man redan övat in sig så man känner till varandras ruiner och sådär. 

en sak till: varför finns inte jävla antons adress på folkungaskolans hemsida!? hur ska jag nu kunna maila honom och säga att jag inte kommer dyka upp på historian imorn? DAMNIT.

och ÄNNU en sak till: liza ska kanske köpa en whitestripes tröja till mig nere i göteborg! så ska jag skicka henne pengar. AAH jag är hur glad som helst, fatta en tröja med DOM på! jag har ju visserligen redan en men den är det bara ett torn på (fast den är ändå ovärderlig - den är äkta! tänk om jack white pillat på den liksom?) men ÅH en whitestripeströja! UNDERBAAAAART :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0