du känner väl mig?

Fre 6 okt 2006 09:18
Övrigt, 23 läsare totalt
9.16

provet om alla rättvisefilosofer är avklarat och det är sjukt skönt. kändes som att det gick rätt bra även om det kändes som att jag aldrig ens läst om vissa frågor. det var sjukt för jag har läst allt. alltså; de kan inte ha gått att plugga till? eller?

snart är det iallafall religion. jag tror vi ska fortsätta arbeta med hinduismen. aaaand efter deet; PANNKAKOR i matsalen! jag har gått och väntat hela veckan och inatt drömde jag tilloch med värsta läskiga drömmen:

vi gick till matsalen och jag var asglad för det skulle va pannkakor. och det var det. men när jag tagit min portion råkade jag hälla på sån där äcklig nasi goreng-sås så jag fick gå och slänga pannkakorna och sen hämta nya. det var bara det att dom var SLUT när jag skulle ta nya så jag fick korv och makaroner istället :( haha jag vaknade faktiskt och grät.

meeeen idag ska jag inte ha nån äcklig nasi goreng sås på!
imorrn är det 25manna och på söndag fyller jag år. värd helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0