can't you see i'm trying?

Tors 5 okt 2006 13:21
Övrigt, 18 läsare totalt


oh käääre gode guuud vad det är seeegt med hål. nu har jag haft hål från elva och jag börjar tjugo i tre. hurra för trean och det slappa schemat! (ehm..?)

jag har iallafall hunnit vara nere på stan och tittat runt lite. jag handlade ett par tights på hm och sen gick jag till jc och hittade ett par bättre där (plus att jag har presentkort där) så jag gick tillbaka till hm och lämnade tillbaka tightsen och sen köpte jag tightsen på jc istället. yes. och ett par nya örhängen.

annars vet jag inte ritkigt vad jag ska skriva, jag lyssnar inte på nån musik och har bara 

oh paddy put the pipe down

på hjärnan. det är väl typ det. is this it?

imorrn har jag inget iv! tjolahoppsansa det är värt en liten dans! :) alltså slutar jag tjugo över elva istället för tre, wiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0