behöver ni funket så bringar vi det!

Mån 20 nov 2006 22:55
Övrigt, 18 läsare totalt


"vår gode vän nån sa en gång att man ska dansa som om ingen tittar och älska som att det aldrig kommer att göra ont [...]"


måndag igen, ja. det sköna är att det är ledigt imorn. och på onsdag. jag ska titta på scrubs! och så ska jag sova jävligt länge.

ikväll var jag på bio med stina och olivia. vi såg borat, och den var så sjukt jävla rolig. jag har fått otroligt mycket längre liv tack vare borat! 

usch vad läskigt det är att lyssna i hörlurar, man hör ju inte vad som händer runt omkring! jag sitter och tittar mig omkring heeela tiden. buhu, ghoosts :'( 
jag fick min timbuk-skiva idag! eller jag fick den ju för ett tag sen men då var den paj så idag fick jag det nya fodralet, yeees. hoppas jag får mina sonictidningar snart också! så himla götte, alltså.

(kalle och jag ska skaffa katt.)
äsch, nu har jag ont i magen. jag har kommit på att jag bara äter lagad mat på helgerna - mina veckor består av smörgåsar morgon, middag och kväll. jag DÖR på fucking mackor. så jävla äckligt. men jag kan inte/vill inte/HATAR ATT laga mat :'( jävla dumt alltså. men imorn ska jag värma på spaghettin och köttfärssåsen, längtar redan. åh vad gott det ska bliiii... 

hoppas att:
> nån har kommenterat iallafall pyttelite i min bilddagbok
> jag kommer att sova gott i natt och slippa ryggont
> jakob fortfarande vill dansa bal med mig även om han är ihop med eva nu
> det blir askul på fredag :) (ingen risk att det inte blir det, ALLA ska på billie the vision! :D)



slut. ciao. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0