are we old enough to care?

Tis 17 okt 2006 09:42
Teknik & Vetenskap, 23 läsare totalt


beck - tropicalia
är den mest lyssnade låten på min ipod. det av anledningen att den är så förbaskat bra!

åh, igår beställlde jag ett gammalt nummer av sonic för 50 kr för det handlade om WHITE STRIPES! jag kan inte hålla mig tills jag får den! jag beställde en hel prenumeration också när jag ändå höll på, jag gillar konceptet att man får en skiva med varje nummer :) det dumma är att jag nu svek groove, som jag egentligen vill ha. jag tänkte "man kan faktiskt ta den gratis.." och det var ganska lågt. jag lovar att jag ska köpa den när jag får råd!! (för jag tycker det är jättebra att det finns musiktidningar! :) )

och vadärdethär!? två läsare av mitt dagboksinlägg igår? kom igeeeen annars är det ju ingen mening att skriva här! (vet ni att typ varannan låt som kommer på itunes är popsicle eller wannadies? så jävla irriterande. det är dom HELA tiden!) 

julia är hemma för hon är sjuk. så nu ska vi snart spela på vår gemensamma simsfamilj :) mys! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0