and all the love i got in here.

Fre 13 okt 2006 23:30
nu är jag hos anna! det är hur bra som helst, vi har sett på idol och jag håller på markus aaaashårt. 

på resan hit visade det sig att jag och lisa suttit på samma tåg hela vägen mellan norrköping och katrineholm, för vi träffades på perrongen. sjukt! men då slapp vi vänta ensamma i 40 minuter där iallafall , - båda skulle med samma tåg! fast hon skulle av lite tidigare. vi köpte deo på åhlens och åt på mcdonalds. i katrineholm alltså.

när jag väl kom fram till karlstad så var det 1½ timme tills anna slutade så jag drev runt i staden lite på måfå. köpte två skivor (!!) brendan benson (<3) och snook (<3), så det var värt. sen satte jag mig på ett café och beställde en varm choklad, men jag fick en chokladkaka med grädde. fan, jag som itne pallar chokladkakor! men jag förmådde mig inte att säga till så jag tog nåra tuggor men sen pallade jag inte mer så då fick jag ta mina grejer och pallra mig därifrån (kändes pinsamt att sitta kvar utan att ha rört den!)

och sen kom anna och johanna och vi gick på stan litegranna i väntan på das kilsbuss. jag köpte ett linne (som tydligen alla i karlstad har men ingen i linköping så det var värsta bra! :] ) 

men nu är jag här iallafall och nu ska vi snart sova och imorn ska vi på MANDO DIAO!!!! :D 
så det är nog bäst att sova nu så vi blir vackra tills imorn, höhö.

puss och godnatt min skatt, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0