you think you are better than us. (version 2)

Tis 19 sep 2006 14:25 (Uppdaterad Tis 19 sep 2006 21:56)
Mode & Design, 22 läsare totalt

14.25





hahaa, jag lyssnar på samma låt idag som jag gjorde igår så det får bli samma rubrik! mandooo. oh, jag vill verkligen gå med anna på mando diao i karlstad! det måste bara bli av, vore så underbart och sjukt kul!

snart har jag psykologi. hoppas greger är frisk igen för jag pallar itne mer vikarie. och sen ikväll är det tre timmars handledarkurs.. tji fick jag för att jag inte fixade övningskörningspapprena innan årskiftet.. blö..

don't think that i will come back soon

jag längtar till 25-manna och 25-mannafesten!



21.54



aaaaaj mitt huvud! :( jag är sjuk just nu, jätteförkyld.. näsan bara rinner!
jag har iallafall varit på pissjobbig kurs i tre timmar. det.. sög. men nu är det avklarat!

plus att jag håller på att bestämma mig angånede 25-manna. jag får bo hos björn och stina om jag vill (efter festen) men dom ska inte ut på tävlingen next day och jag tror jag vill det.. men vi får se. orkar inte bestämma mig nu, är inte vid mina sinnens fulla bruk som det heter! ;) ska nog gå och lägga mig alldeles snart.. imorn är de tjobbig dag med lektioner stup i ett! :| sov gott alla. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0