you know you'll never love that way again.

Sön 1 okt 2006 11:42
Musik, 19 läsare totalt
i don't feel like dancin'

och NU sitter jag här och ska köpa biljetter till karlstad! dagen till ära finns det FLER avgångar hem på söndagen än vad det fanns senast jag kikade! dock har det blivit en aning dyrare, men det är skit man får ta.

Linköping C - Karlstad C (fredag, 2006-10-13. Avgång: 10:05)
1 Ungdom à 155 SEK. Biljett: Just nu 2 kl

Karlstad C - Linköping C (söndag, 2006-10-15. Avgång: 14:25)
1 Ungdom à 177 SEK. Biljett: Just nu 2 kl

såå. så att jag inte glömmer det ^^)


jahooopp. då ska jag väl fortsätta med mitt simsande och sen ska jag städa (HOPP!)
josefina tycker att karl är ståtlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0