stockholm syndrome.

Tis 12 sep 2006 21:46
Mode & Design, 22 läsare totalt

21.41





so what do you make out of this one?
a handful of nothing and the day is done
join us all in staring into the sun
you throw yourself in the river for what reason?
what do you make out of this one?






coffee and cigarettes - en film jag bara måste se!
dagarna går sakta men samtidigt fort. varför mår jag som jag mår?

usch. i helgen är det jävla orientering. får man aldrig vara ifred från den skiten?
åh, vad skönt det var att skriva sådär för en gångs skull. just nu hatar jag den sporten.

min nya svenskalärare hatar jag också. usch vad jag SPYR på att hon tycker att dadaismen och all skit är så jävla FASCINERANDE och att hon är så sjukt jävla övertygad om att hon läser så bra och aarrrgghh. hon går mig verkligen på nerverna (fan vilket mossigt uttryck). jag har svenskaprov imorn på tal om min svenskalärare (ingen aning om vad hon heter). fan. det borde jag ju ha läst till.

och stina borde vara på msn för hon ska skriva ut massa bilder till mig! ååh. (jag har ont i HUVUDET!). tror ni man kan prenumerera på groove?
jag längtar till min födelsedag. jag vill ha massa skivor och en ipod. nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0