rotalever eht nohj

Sön 3 sep 2006 19:44
Film & TV, 18 läsare totalt
idag var det dm-kavlen och jag, linnea och lisa lyckades med en finfin andraplats! vad sägs om det, va va vaaa?
det sjuka är att jag och linnea kjell bommade allt allt allt som gick att bomma på förstasträckan och ändå kom vi in elva minuter före trean och fyran. sjukt? och vi snackade verkligen i skogen:
linnea när hon kom ifatt mig efter att vi haft gafflat en kontroll; amanda jag är så jävla glad att se dig <3
och jag sa istort sätt samma sak när jag fick se hennes rygg en bit fram efter en stor bom. vi klarade oss inte utan varandra! så fort banan gafflades så bommade båda två. men ett riktigt träningspass fick vi, med 52 minuter på 4 km (!!). men så mycket fel som vi sprang blev banan minst 7!

jag vill ha en white stripes tröja! så sjuuukt fin den är <3

di leva, promoe, sugarplum? yees.

but the words you want to hear
you will never hear from me

so I think I need a new heart ohhh

allt fick bli med fetstil för allt passade himla bra in. i think i need a new heart med magnetic fields.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0