ringringringringring the banana phone!

Tis 26 sep 2006 20:51 (Uppdaterad Tis 26 sep 2006 20:54)
Resor, 19 läsare totalt
oh hello there.
dagen började med att jag kom in i klassrummet och fick en utskällning av elsa.
"jag VISSTE att du skulle skolka från skolfotot! jag VISSTE det! så himla dålig stil!" osv osv. så jag hade alltså missat skolfotot. lite snopet, jag trodde faktiskt att det skulle vara 10.30. men inte då. "alla" visste tydligen att det skulle va 9.30 instead. fuck. men men. sedan fortsatte dagen och jag var trött och seg, sjukdom i hela kroppen? japp. eller förresten, jag träffade ante på bussen! det var rätt kul, visste inte att han börjat på universitetet redan!



sket i psykologin och missade bussen så jag fick gå till resecentrum. på vägen kom det fram två tjejer med en bandspelare och skrämde livet ur mig! de ville bara ställa en fråga och så gjorde dom det. och vilken jävla fråga sen!
"vad är en livskris för dig?"
"eeehmm... asså.. vad innebär livskris?!"
"asså... det är typ det du ska svara på"
"kanske när nån dör..? eller när jag är ledsen? eller jag vet inte vad jag ska säga!"
"nej men det är lugnt, tack"

fan jag är ju störd. men jag fattade verkligen ingenting plus att jag var typ i chocktillstånd eftersom dom typ hoppade ut ur en buske och skrämde livet ur mig! jag gick nog igenom en liten livskris bara där.


sen nu på kvällen fick ola och jag masa oss iväg till lok eftersom det var ekorren cup-möte. "det missar man bara om man ska gå på sin egen begravning" hade matsa hotat med så vi tänkte att det är nog bäst vi drar dit, även att båda är sjuka. vi gick till lasses livs och köpte glass när de andra tränade. sen gav inte mötet så mycket mer än att alla småbarn kunde tjuvkika på sina banor.

men andrea frågade ifall vi kunde tänka oss att servera på lithe vilse-maskeraden, stina jag lisa och fredd (i år igen, fast jag var inte med förra året). och viisst, i år ska jag nog ha tid! :)

jaja. måste skriva upp det bara, känns som jag har sjukt mycket planerat i typ oktober/november. 25-mannafest, födelsedag, karlstad/mando diao, krogrunda med niclas serrander, olas födelsedag, LONDON och sen maskeraden. men det ska nog fungera, bara jag planerar bra såå ;)


och jag har haft ceasars på hjärnan HELA dagen!

you're my candy kane
my sugar love, oh my

and baby i don't care if you're skinny or fat
or which kind of glasses you wear
cause the way you breath down the back of my neck
make me feel just like a millionaire


heeela dagen, bara för att den spelades på p3 imorse!
förresten har josefina fått linser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0