my new world turns to melodies.

Ons 13 sep 2006 18:33 (Uppdaterad Ons 13 sep 2006 21:24)
Kultur, 23 läsare totalt

18.25





and don't get the feeling that I've been telling lies to my dad.



hello. dagen har varit riktigt sjukt jobbig men det känns rätt bra att jag klarade det nu när den väl är över. alla lektioner var så förbannat tråkiga, förutom svenskan då vi hade prov i grupper. jag var med sandra och johan och det var så skönt att bara kunna flippa ut och inte vara seriös för fem öre. (okej, det var prov, men ibland bara måste man..) så vi klottrade hela pappret fullt med fula små anteckningar och tog hela provet aningen oseriöst. samtidigt tror jag inte vi hade ett enda fel, så ser man det på det viset så var vi ju bara duktiga.

raconteurs ska vara förband till bob dylan när han spelar med foo fighters (HAHA looptroop sa jag först till pappa, jag blandar alltid ihop dom med foo figthers bara för att båda har två o:n efter varandra i namnen!). DOCK bara i usa. tråkigt?
på tal om raconteurs så drömde jag att jack white frågade om jag ville dansa bal med honom.. och jag vaknade och var så glad! ända tills jag insåg att det faktiskt inte varit på riktigt, trots att det känts så förbannat äkta. fast det känns ändå som att jag visst ska dansa bal med honom :) i nästa dröm kanske?



igår mass-skolkade vi från psykologin eftersom vi hade vikarie, och idag hade vi psykologi igen. hon lovade att hon skulle glömma bort vår skolk för hon tyckte vi jobbade så bra. vaddå att min klass är fetaste bunten fjäskers?



21.19



salem al fakir gjorde min kväll!
så UNDERBAR han var i musikjournalen live i p3! jag tittade på det på webtv och åååh vad gullig och bra han vaaaar. helt plötsligt ramlade han av stolen; "kära radiotittare, jag har just ramlat av stolen!". jag skrattade så jag trodde jag skulle ramla av min egna stol :) han är så härlig! och massa bra nya låtar spelade han. släpp skivan nuuuuuuuu!
anna ternheim var med också, men jag stängde av när hon skulle spela.. höhö.

pappa och jag ska gå på di leva! OCH stefan sundström i höst! toppeeeeen! :D hösten kommer bli sjukt kul för en gångs skull, jag har massa planerat! skönt det, då kanske jag överlever den i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0