morris brown (clean).

Mån 14 aug 2006 15:38 (Uppdaterad Mån 14 aug 2006 20:48)
Nöje & Fest, 24 läsare totalt

15.34



haven't you people ever heard of
closing the goddamn door, no?




julia har bakat bullar och vad smakar bättre än nybakade bullar? mja inte är det mycket! bullar är sjukt ovanligt i vårt hem eftersom folk i allmänhet typ hatar att baka och laga mat så därför är det extra sjukt jäkla gott! mmmuums :)

ja, julia och josefina är hemma igen. paaaain in the aaaaass. ne, så farligt är det inte. men det är rätt skönt när dom inte är hemma också. haha. men nu är mamma och pappa borta istället, för dom började jobba idag. vi har en vecka kvaaar. yes! för jag dör på att det är så fucking kort kvar till skolan. jag haaaaaaaaaatar skolan! ah fan vad jag är cool som hatar skolan!

brand new cadillac



20.39



is this how it's supposed to be?

jaa. jag ska nog bli privatdetektiv när jag blir stor.
datastället hade stängt när vi kom dit och så såg vi tomas boman på posten.



det är så mycket jag vill och som jag går och längtar efter/tänker på! det är så mycket känslor och tankar som dansar runt i mig hela dagarna och framförallt nätterna och de går inte att förklara men jag lovar att de flesta faktiskt inte är positiva. eller bra. eller vad man säger. men dom kanske är bra? jag vet inte. jag vet fan ingenting. (och tänk nu inte "tjejen har bara kärleksproblem", för tänker ni det så spottar jag nån i ansiktet! inga jävla kärleksproblem! chansen att jag skulle råka ut för sånt är typ lika stor som att pingvinerna skulle simma och hälsa på sina vänner isbjörnarna!)



äsch.
jävligt bra ord. beskriver mig rätt bra. äsch.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0