modern times.

Tors 31 aug 2006 09:26 (Uppdaterad Tors 31 aug 2006 14:31)
Mode & Design, 28 läsare totalt

09.26



hål igen. okej, bara kort. börjar tio i igen. och vi kanske ska få flytta den här natirkunskapslektionen som vi har nu på morgonen till hålet i tisdags och det blir ju jättebra i sånafall! men det är bara ett litet kanske, och jag lovar att det inte kommer bli så bara för att det gör att schemat blir bättre. typiskt.

idag har jag också fetalångt hål innan projektarbetet, men då har jag iallafall en plan; jag ska ner på stan och handla en skiva! och det är inte vilken skiva som helst, nehejdå, det är en DYLAN-skiva! inte ofta man får i uppdrag att handla såna! den är till pappa och han kunde inte vänta så länge som det tar att beställa från cdon så han bad mig springa och köpa en, även att det blir nästan 100 spänn dyrare. körd! men visst, jag ställer upp. för då har jag nått att fylla mitt hål med. jag kan göra lite psykologi också.

blää jag slutar inte förrän efter fyra idag. jobbiiigt. sista lektionen är engelska också, varför i hela friden valde amanda almén engelska c? jag som inte ens kan engelska. fast det kanske var en av anledningarna, för engelska är ju rätt bra att kunna.. och så.

'cause i'm in love with monaco

igår var mamma och jag på svampjakt! fast vi orkade inte gå så långt, plus att varken hon eller jag hade svampplockarkläder på oss. men vi hittade iallafall nåra slemskivlingar! och nåra karl johan men vi tog inte dom för vi visste inte ifall det var karl johan eller sån där björksopp eller vad det heter. vi hittade faktiskt champinjoner också men vi visste inte vilken sorts det var (fan vad bra på svampar vi är :p). jaaaja.

fan man ska ha SLAPPT schema i trean! grrr (visserligen hade jag asslappt förra året men man skaaa inte ha slappt i tvåan och jobbigt i trean, det finns inte!)

9.35



fan är dom helt KÖRDA som spelar kelly jävla clarksson i dar't!? FINNS inget värre!!!!

14.25



nu sitter stina och jag och letar efter resor till london! vad säger ni om 9 kr dit och 99 hem? det blir toppen det här! :) fan vad roligt vi ska ha om det blir av (det BLIR av, men jag måste bara skriva så för att vara på den säkra sidan). tisdag-fredag en SKOLVECKA. LONDON. STINA, AMANDA, ELSA. SÅ BRAAA! :D

snart har jag engelska. bra att ordna upp engelskakunskaperna innan resan, höhö. ne nu måste jag sluta tjata, tänk om det inte blir av? fåssee.

bra ändå ^^)
hörs ikväll. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0