mina historieberättare.

Mån 7 aug 2006 20:16 (Uppdaterad Mån 7 aug 2006 20:36)
Relationer & Sex, 18 läsare totalt

20.19





idag har jag köpt tio nya band till min walkman, asbra! och ett par hörlurar. men så funkade den inte när jag skulle sätta igång den. är det tacken!? hoppas för allt i världen att det bara är batterierna det är fel på, annars måste jag väl börja skrapa ihop mina väl förtjänta slantar och gå och köpa mig en ipod. eller en cd-freestyle. det sistnämnda är nog det enda jag har råd till (läs: orkar spara till).

har iallafall redan spelat in ett band för det är så mysigt! hela proceduren liksom, att först välja vilka skivor som ska spelas in och sen sitta och vänta medan den gör det och sen skriva i alla låtarna på respektive sida av bandet. på det här första bandet valde jag på A-sidan: White Stripes - The White Stripes och på B-sidan: Teenage Fanclub - Howdy. asbraaa :)

var i stan idag med i stort sett hela familjen i släptåg, och alla hade typ tusen ärenden att uträtta! ola skulle boka klipptid och fixa id-kort (och allt vad det innebär, typ ta kort och allt det). han och jag skulle också boka uppkörning tänkte jag skriva men riktigt SÅ långt har vi inte kommit än ;) däremot skulle vi boka handledarkurs, mm, så var det. vi fick inte plats förrän i september! grr. men känns skönt att ha det gjort iallafall. nu ska jag bara göra synkontroll och fixa papprena så sitter jag bakom ratten sen! bruuuuuuumbruum.


jao men för att återgå till våra ärenden dååvaaa. vi skulle köpa skolmaterial, almanackor, pennor, kollegieblock och sånt. vi köpte värsta spejsiga blocken ni vet såna med sju ämnen i ett block? asbra för latisar som oss. och så baxade jag en penna och ola ett sudd så nu lär vi ju bli polisanmälda ;)
ny mobil skulle jag kolla också! jag har ju visserligen mitt loppisfynd men jag tror jag tänker låta den få vara mitt andrahandsval. dock hade alla mobiler av den rasen som jag ville ha blivit tillbakaskickade för att typ lagas för att det var nått fel med mjukvaran (fett frågetecken). så nästa vecka skulle dom få in dom igen!




(går och drömmer om dig ibland, ja jag går och drömmer att du var här)



men vad ska hända under resten av veckan egentligen? jag har verkligen noll planerat. hives blir inget av för pengarna lyser med sin frånvaro och många jobbar. men jag står fortfarande fast vid att det skönaste som finns är att bara vara hemma och inte göra nått vettigt :) på riktigt. och jag vet att jag lätt blir tjatig men idag tog ola en groove-tidning till mig med en underbar artikel/intervju med raconteurs!

nepp nu ska jag dra och plocka ved och sen gå och lägga mig tiillrätta i knoll och totts soffa och läsa en drink före kriget av lehane.

come give me a hug
(det kallas att jag ibland älskar mig själv och tänker bli nått asvärt i framtiden)




FÖRRESTEN med stort F! (jag kommer aldrig komma ut till veden, tack och lov)
kolla vad jag hittade bland mina favorit-hemsidor:
http://labb.gy.varmdo.se/~karlan/ AAAAH! så jävla länge sen och så sjukt kul !
kalle bjuder på den, kollakollakolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0