long before rocknroll.

Tis 5 sep 2006 07:44 (Uppdaterad Tis 5 sep 2006 13:50)
Politik & Samhälle, 18 läsare totalt

7.44



MANDO DIAO i p3! <3
GUSTAV NORÉN och björn dixgård. skivan släpps imorn (ode to ochrasy) och jag bara måste, måste ha den. kanske inte imorn för det har jag inte råd till. :(

jag gick upp 7 idag men så såg jag att jag har sovmorgon. kul.
nu försöker dom förklara vad ochrasy är. haha. nej nu drar jag.



10.47

nu har vi haft historia och det sög. snart ska vi ha hål och det suger också och efter det så har jag samhäll och det är bara politik, poltitk (fan vilket svårstavat ord!) och politik. jag spyr på politik! och kom inte och säg att det är asviktigt för det vet jag redan men det är fan nog så tråkigt ändå. fula är dom också, poltikerna (personangrepp!).

vi måste skicka ett mail till skolan i london. himla jobbigt att skriva asrätt typ grammatiskt och så, ingen av oss är direkt klyfta på engelska. men det ska vi nog kunna lösa hoppas jag.


13.44



SKRÄLL att jag har fått skoskav. jag kan inte ha NÅGRA skor utan att få skoskav! det är ju helt sjukt. och det gör så förbannat ont!

nu har jag samhäll och ska söka information om alla partierna. känns så onödigt när jag ändå inte får rösta, men samtidigt är det ju "allmännbildning".. äsch crap!

thing's i can't imagine doin
thing's i can't imagine see
(dry your eyes mate)

blä det här är tråkigt och helst vill jag bara gå hem, men klockan 14.30 ska vi testa studentmössorna och alla kläder och grejer. trallalala.(mattias och petter visar obehagliga bilder på en fet gubbe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0