jukolajukolajuuukolaaa 2006

Tis 20 jun 2006 23:16
Teknik & Vetenskap, 45 läsare totalt
jukola var helt okej och det var du med . på riktigt :)
joo, jag hade det underbart och det hoppas jag att fler hade! ÄVEN att det var viking hem. jag gillar numera viking!!! <3

nu känner jag mig mest trött och så har jag lite ont i halsen, men jag har lik förbannat varit ute och tränat och det får mig att känna mig fettostolto!
jag har varit inne istan en vända också, följde med ola när han skulle klippa sig. woo hans hår är kortare nu! det är liksom en FRISYR! jag fick som jag ville och vad var det jag sa? - jo, att det skulle bli mycket snyggare. och vad blev det? typ FEETMYCKET snyggare!

- who's the man?
- LITTLE JAN!

yes yes. haa.

köpte mig två vita toppar och en bok, ska läsa sönder där nere i europa. för vet ni? jo, imorn åker vi! till bulgarien i tvååå veckor! men inte förrän på kvällen, så packningen hinns med imöra. likaså hinner jag nog med att följa med julls in till stan för inhandling av ytterligare en bikini.

saker jag gillar att shoppa, det jag gillar mest först:
- skor! waaahh vad jag impulsköper skor jämt!
- linnen, köper alltid och jämt linnen
- bikinis, läääätt

och vet ni vad jag har fått reda på? joo, att det är asbilligt med skor nere i bulle! och vad tycker vi om det!??! vi ÄLSKAR det! eller iallafall jag.

mandipand. sovdags! är sjuukt trött. eller vänta.
först måste vi ju tacka för målen! bock till allbäck och henke. bockbock. men snyggast är lätt zlatan, dock inget spel för honom idag. först zlatan sen svensson. och santacruz!!

nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0