it's all about music. på riktigt!

Lör 12 aug 2006 14:26 (Uppdaterad Lör 12 aug 2006 20:30)
Övrigt, 14 läsare totalt

14.26





jag varvar sims när den datorn funkar med en bok av lehane och ztv. allt med en kopp kaffe i handen. vuxet va?

eller inte. på måndag ska vi visst lämna in datorn så simsspelandet är bara dumt att ägna sig åt. för då raderas ändå alla familjer. oh, nu är det the slaves med everyone's on drugs på ztv! den är bra. jag är bra.

jag vill ha en egen dator. geeeee mig! (ge mig jacko också)

äsch jag orkar inte med någonting idag. seg som fan och deg som fan. igår var bob här, det var angenämt. ola och jag fick vattenkriga med henne då kerstin vägrat ställa upp. jag köpte ett par nya skor igår också! ett par vagabond som var på rea.



20.24



humöret är inte bättre och datorn ska lämnas in på måndag. hoppas vi får en ny på direkten för jag orkar inte vänta. ska se walk the line ikväll om jag orkar, men frågan är om jag gör det. och vadfan har det blivit av med min träning? jag hatar att träna och jag hatar att jag inte tränar. fucking kluven men yepp sånt är väl livet antar jag.

okej om man skulle försöka vända det här dagboksinlägget till något positivt (för så jävla bitter är jag egentligen inte) så kan jag säga att patrick kenzie är riktigt jävla rolig och att jag ska döpa mitt barn till bubba rogowski.

och för att gå från en sak till en annan så vetjagintevadjagskulleskriva.

och jag sa: jag tycker om dej.
och du sa: jag tycker om dej.
det var väl bara nåt som vi sa
som vi sa för att det lät så bra.




och stackars, stackars jack. drömmen om hans älskade sprack.
jag har ingen dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0