i can't see in the dark.

Tors 24 aug 2006 13:54
Nöje & Fest, 26 läsare totalt
haha, reklamen om hasse här bredvid som smsar flörtsms till alla tjejer bara för att han smsar typ gratis påminner mig faktiskt lite om.. en viiiiisss.. TC.. nån som håller med? ;p



idag åkte jag in och köpte en ny mus till datorn. funkade det? neeeeeeeeej. fananfanfanfanananana. jag blir så sur!! tangentbordet funkar inte heller så det är väl nått som är fel i hopkopplandet men jag har kopplat om på alla sätt som går! jag har gjort aaaallt.. ingen nörd som kan ge mig lite tips?

köpte en skiva till pappa också, tom pettys nya. han som stod före mig i kön köpte samma skiva, det var rätt kul. "oh, ska du MEED ha den där? :)"

hell yes.

nu ringde dom från vårdcentralen och ville snakke med josefina. men hon ligger ju i sängen! lite trött efter vår långpromenad, tror jag . haha . vi åkte ända till ica och köpte glass. det dumma var att jag slog i tårna i den dumma rullstolen hela tiden så jag blöder på typ aaalla tår! dumma rullstol. men det var rätt kul. "josefina, du vet att du ser handikappad ut va? det är för att du inte har några bandage".

busta rhymes ser preciiis ut så som jag tänker mig bubba i lehaneböckerna! det är askul :)

hejdow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0