det har varit ett ensamt år.

Mån 21 aug 2006 12:14 (Uppdaterad Mån 21 aug 2006 21:41)
Musik, 25 läsare totalt





21.34


blöö, imorn börjar skolan. jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte.

jag trodde förresten att jag kommit ifrån mina ångesttankar och panikattacker när jag tävlar. men inte, då. igår var jag tvungen att bryta efter tvåan för det gick verkligen inte. fan! jag förstår inte hur jag ska bli av med dom, vad ska jag göra!? förra gången hade jag precis kommit ifatt linnea is med fyra minuter, och då kom dom. fick bryta. faaaan jag hatar att stå och böla som ett jävla barn i skogen!



så går hjärtat mitt sönder
det har varit ett ensamt år.




jag ska aldrig ignorera kärleken.





äsch, just nu känns allt rätt jobbigt. josefina är inte hemma igen, nån mupp ringde på dörrn och jag ålade runt på golvet där uppe för att han inte skulle se att det var nån hemma (och när han väl gick blev jag livrädd att det var nått viktigt), ola sover, skolfan imorn (ingen vet när vi börjar)..

jag har så mycket förstånd att förlora än.



21.34



pete doherty och hans röst får mig att må så braaaa!
och påminn mig om att jag måste köpa david and the citizens nya album, stop the tape! stop the tape!, för jag har en tendens att glömma sånt. ah, nu kom jag på en annan sak som jag måste göra! TVÅ saker till och med!
1) anmäla mig till sm-kavlen. men det blir nog det enda sm:et jag springer, tycker inte jag har nått att göra på dom andra. sm är för duktigt folk och jag orkar inte bli duktig igen..
2) köpa mojo till pappa. musiktidningen, någon?

jupp. egentligen tror jag inte att jag minns det bättre för att jag skrev upp det här, jag måste typ rista in saker i hjärnbarken med diamant för att jag ska komma ihåg det. mojo-tidningen kommer jag glömma så jääkla fett (mm fint språk). men jag ska göra mitt bästa. dumma sm-kavle också, jag orkar inte gå in och anmäla mig. :p



cause i'm in love with a feeling



måste göra mig i ordning för skolstarten. ååh, orka. fan upp sju imorn, jag viiiill inte (okej lite mycket skolklag redan innan den börjat, men ni veeeet vad jag tycker om den).. förresten, vet ni?? :

JOSEFINA FÅR KOMMA HEM IMORN! :D

såååå skönt för henne, för oss, för allaa. men hon slipper skolan i minst två veckor till. jag vill määäh.
fan orka nolla. så jävla down. får man skita i nollningen?
tjaarrrrooow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0