but it's better if you do..

Tors 21 sep 2006 12:19 (Uppdaterad Tors 21 sep 2006 19:46)
Musik, 24 läsare totalt

12.19





well i bet that you look good at the dance floor
don't know if you're looking for romance
or what you're looking for


ooh vad skönt, dagens enda lektion är avklarad! vi lyckades flytta handledarmötet med ola tills imorn. även det är något värt att hurra för!

vår enda lektion idag var religion och dagen till ära snackade vi buddhism. grejen är att jag inte fattar varför de som tror på andra grejer ska hålla på och snacka så massa skit och bara kritisera allting när det handlar om någon annan religion än deras - samtidigt som dom inte kan ta ett skit utan att gå i taket när det rör deras "egen" religion! jag stör mig sönder på det, jag menar, om de förväntar sig att folk ska förstå deras sjuka uppfattning måste dom väl iallafall FÖRSÖKA förstå sig på hur andra religioner/personer/människor tänker!? fatta att det dom anser vara det absolut enda rätta kanske inte framstår så förbaskat jävla själklart för alla andra (gudskelov)??

nu kom pappa och josefina hem så nu ska vi fika. bra för jag har väntat på det :) fika is the shitt! snart är det förresten helg och det ska bli underbart skönt!



people tell me i'm wrong
FUCK 'EM!




ses och hörs sen eller nått




19.41





okej jag var lite arg förut, hoppas ingen tog illa upp. :)
nu har jag spelat en hel massa sims och firat mamma lite på ett hörn, hon har ju trots allt födelsedag idag. snart ska vi äta smulpaj och fira henne. en jobbig grej är att det var smulpaj i skolan. julia hade dock studiedag så hon viiisste inte det (det är hon som bakat pajen nu). men jag tycker inte om sån paj i vilket fall så det spelar ingen roll för mig. höhö.

fråga kolon: vad ska jag köpa till ola i födelsedagspresent!?
svar kanske: bob hund-tröjan. lite tråkigt? hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0