arabunge<3

Ons 27 sep 2006 20:24 (Uppdaterad Ons 27 sep 2006 20:25)
Mode & Design, 17 läsare totalt
idag gick jag på alla lektioner!
tyckte det kunde vara bra att börja med det.

vi hade vikarie på naturkunskapen, en jättesöt invandrargubbe (får man säga så? :S vet inte riktigt vilket ord man ska använda). han sa sitt namn asfort utan att skriva det på tavlan "häjjaheterjanuusch" eller nått så ingen vågade fråga om någonting. han så "hönni" hela tiden och gick och blinkade till alla.

på hålet var vi nere på stan och det var rätt dumt gjort för jag fick syn på maaassa kläder/skor/assecoarer som jag vill haa men jag måste SPARA mina pengar tills 7-10:e november. annars kommer jag inte ha råd att handla någontiing i london!

och imorn är det studiedag så varenda trea ska till platens ikväll. jihu, 18 nästa helg = kan inte följa med. en sak som gläder mig är att jacob inte heller har fyllt. skadeglädje!! fast han fyller på söndag och har alltså hunnit vara 18 i en hel vecka innan jag blir det. DET är surt.

på bussen till resecentrum satt det en jättesöt arabpojke (typ fyra år) med sin mamma på sätet som jag stod bredvid (för bussen var helt smockfull som vanligt). när bussen svängde till höll jag på att ramla omkull och svor ganska högt för mig själv. plötsligt kände jag att nån petade på mig. det var pojkens mamma som vill få mig att titta på hennes son. då har den söta ungen flyttat sig ut på kanten och sitter och pekar på sitt säte så att jag kan sätta mig mellan dom!!! så himla sööööt. så mamman makade sig också åt sidan och så satte jag mig där. jättemysigt fast dom kunde bara arabiska. det enda de kunde på svenska var "vad hetter do?" så det sa ungen hela tiden. och så satt han och pussade mig på armen och fnittrade massa hela vägen. jättesöt <3

imoooooorn är det STUDIEDAG wieieieiei! :)

puss hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0