another girl another planet.

Ons 23 aug 2006 11:19 (Uppdaterad Ons 23 aug 2006 19:38)
Övrigt, 22 läsare totalt

11.19



tillbaks i datasalen. rooligt. nollorna är i gympasalen och skriver låt om oss som dom ska sjunga på stormötet på fredag. dom är jättefina ninjor! :) det var faktiskt riktigt bra.

har haft naturkunskap idag och hjälpt ola att klä ut sig till snörping i simpor och grodfötter. han hade ingen aning om vad det var för program, han var fyra när det gick, men jag minns massor. det programmet var läskigt! men det var kul att klä ut honom :) vi nålade fast massa fiskedrag i hans tröja och så målade jag honom i ansiktet med min dyra ögonskugga för att han skulle bli grön. slöseri, men det var det värt .



datorn är färdig! hoppas pappa hämtar den idag. för då blire siiiims igen! :D



19.33



äsch i think i rather kill someone för datorfaaaaaan fungerar inte som den ska! jag satt och installerade den och helt plötsligt lägger den av och sen går den igång igen och då funkar inte musen! jag har försökt med aaaallt men det medförde bara att jag förstörde en annan mus. annars hände inte ett skit. faaaeeeeeen :( :( :(

imorn ska jag till clas olsson och köpa en ny datamus. funkar inte det kan världen DRA SIG!



jag sket i ölbrännbollen, by the way. är jag tråkig eller är jag tråkig? yes, rätt. men vafan. mitt alkoholbehov är inte stort just nu. snarare vill jag ha lugn och ro och ensamhet. inte ens imorn blir det ensamt. även att jag tänker skita i hela mentorsdagen så är ju pappa och josefina hemma. det är kul på ett sätt, men jag vill helst bara vara ensam med mina tankar och allting.

aj nu får jag skrivkramp i fingrarna också för att jag skriver så fort. nmsdnajsfhkjashfkjasf vad jag är arg och sur eller ja.

sovdags? nollningen idag typ sög. eller lekarna iallafall. dom var tråkiga. vår nya svenskalärare var tråkig. naturkunskapen var tråkig. tråkigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0