amanda is da shitt

Ons 12 jul 2006 12:16
Sport & Fritid, 24 läsare totalt
NUUU pratar jag med bästaste mangan om tvärnö och jag längtar ihjääääl mig! efter femdagars kommer vi till tvärnö <3

då ska vi bada, fiska, åka båt, cykla till raggarö och köpa glass, spela spel, fjanta, KLUBBA SÄL, leka med hundarna, bada mer, sola och allt det där somriga och mysiga som bara magnus ola och amanda kan göra tillsammans! :)

weee nu blev jag glad och nostalgisk! och först och främst är det ju faktiskt femdagars och det är inte fy skam det heller ! imoorn bär det av dit!

nu måste jag städa och packa. puss!

förresten så registrerade jag mig på den där refillsidan så att man skulle få 100 kr gratis att ringa för från aftonbladet. men så tutar det upptaget när man ringer! dumma skitsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0