FAAAN!

Tors 8 sep 2005 22:37
Övrigt, 24 läsare totalt


[21:20] Jag DÖÖÖÖÖR på ekorren jävla cup!! Den är så jävla jobbig så det är ju inte klokt. Det är så HÄR mycket att göra!!! Fy faaan vad panik jag har och ¨åååååååååh jag ska ha orienteringen nästa tisdag också och fixa banor och hänga ut till det också :'( :'( Mawwww... !!

Iallafall var jag på medelpass med Olivia idag, och det var så jäävla jobbigt. fast skoj.

Och imorrn är det middag hos ida. det ska bli mysigt! sak gå på stan med stina och elsa och försöka hitta nån prisent först bara.

men jag är helt khfdhslkjdsf på ekorren! faaaaaaaaaaaan

[22:37] ännu en kväll av gråt.. hur fan ska jag palla?? ?? ?? ? ?? ? ? ? ? ? ??? ?? ? ?? ? ?? ? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0