Vill till Tvärnö!

Tors 29 jul 2004 21:05
Övrigt, 17 läsare totalt


[11:41] Hejsan allihopa! Idag ska vi åka och bada, tjolahopp! Det ska bli trevligt. Så att man kanske kan bygga på solbrännan lite innan skolstarten.. Det har ju varit en så fruktansvärt kass sommar, alltså, om man kollar ur årstids-vinkel. Kollar man ur rolighetsvinkeln har det varit en kanonsommar, så det så. Åh en dag som denna önskar man att man var på Tvärnö.. Hos morfar & Anita, och att man skulle åka iväg med Magnus och Ola till nån ö och fiska och bada.. Det är bland det roligaste på sommaren, och i år blev det ingen resa. Baah. Nästa år åker vi upp och bor hos Magnus själva, om inte mor och far följer med. Om vi har tid, förstås. Jag kanske ska till Paris nästa år! Om det inte blir av i år, vill säga.

Såå, vad ska jag mer säga. Att musik är bland det bästa som finns och att det är fredag imorn. Jag springer första på u10 och nån kväll ska jag på Beck-kväll hos S. Boberg. Filip kommer hit efter u10 och så börjar vi snart gymnasiet. Jens och jag ska gå på badplatsjakt på Gotland! Och så är jag så HÄÄÄR kär i Filip Dahlgren!:D

”Mamma, får vi ta luu?”

[20:59] Vi har varit i Sandvik hela dagen och badat och solat. Härligt som tusan var det, första riktiga sommardagen since Jerusalems Förstörelse eller nått! Haha, stackars Olivia som fick jobba på badet. Jag lider med dig, speciellt när jag tänker på tusentalet (okej, liten överdrift men ni fattar) bilar som stod parkerade utanför! Gaaash. Where were you when we were getting high? In a champagne supernova in the sky. Imorn är det u10. TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0