Studsmattekväll:)

Ons 9 jun 2004 23:19
Övrigt, 13 läsare totalt


Yo! Nu sitter jag här med hårfärgning i håret. Det ska nämligen avta sin röda nyans och blir ljusbrunt. Dock verkar det inte gå något vidare, det är typ grått än så länge. Men den som lever får se! Avslutningslunch idag då va. Rätt hett, roliga priser som delades ut, rätt få, bara. Och ett minus för att inte Olivia fick ”årets mönsterelev” eller iallafall ”årets snällaste”:P

For hem till Challis med bussen sen. Skoj, studsade studsmatta hela kvällen! Och åt god mat. Det var jättetrevlig! Flickorna som var där kommer inte gå i samma klass som mig snart. Dom, som jag ätit hur många luncher som helst med, lekt med, bråkat med, diskuterat med, umgåtts med i tio år! (I vissa flickors fall tre år, men ändå!) Det känns.. läskigt. Skrämmande. Men också spännande, och kul. Jaja. Vi målade våra lakan som vi ska ha på traktorn också, ”Vi har aldrig gillat er heller”, ”9C slutar” typ. Haha.

Godnatt, nu ska jag skölja ur håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0